Blogi

I'm interested in...

Inbound-markkinointi pähkinänkuoressa

Monen yrityksen markkinointi on edelleen mainostilan ostamista sanoma- ja aikakausilehdistä sekä esitteistä, tai sitten yritys lähestyy potentiaalisia asiakkaita kohdentamattomilla puheluilla tai sähköposteilla. Nykypäivänä tämänkaltaisella markkinoinnilla ei saada rahoille täyttä vastinetta: saatu hyöty on lyhytaikaista, eikä markkinointi kasvata yrityksen liikennettä ja rahavirtoja tai paranna sen näkyvyyttä. Inbound-markkinointi on parempaa, koska sen hyödyt ovat pitkäkestoisempia: mitä enemmän

Lue lisää...

Sisältömarkkinointi käytännössä: 5+1 askelta

Tällä kertaa jatkamme suoraan edellisestä artikkelista, jossa käytiin läpi mitä sisältömarkkinointi oikeastaan tarkoittaa. Nyt on loistava aika lukea artikkeli, jos se on jäänyt lukematta tai haluat päivittää omia ajatuksiasi aiheen teoriasta. Sisältömarkkinoinnin käyttöönotto on siitä mukavaa, että siihen ei ole ehdottomia sääntöjä ja se jättää paljon tilaa luovuudelle. Vanhin esimerkki sisältömarkkinoinnista löytyy vuodelta 1895: John

Lue lisää...

Mitä sisältömarkkinointi oikeasti on?

Sisältömarkkinointi on ehdottomasti johtavin trendi markkinoinnissa ja vahva osa useimpien yritysten markkinointistrategiaa – näin ainakin väitetään. Olet varmasti törmännyt termiin siellä ja täällä, uudelleen ja uudelleen. Sisältömarkkinoinnin avaaminen käytännössä voi kuitenkin olla vaikeaa, ja sen soveltaminen oman yrityksen strategiaksi voi tuntua ylivoimaiselta tehtävältä. Mistä sisältömarkkinoinnissa sitten on kyse? Sisältömarkkinoinnin ajatus on antaa ihmisille asioita ilmaiseksi.

Lue lisää...

Yhteydenotto

moi@diginortti.fi
puh. 050 313 9531

Käyntiosoite:

Minkkitie 6
13720 Parola

© 2010-2019 Diginörtti | Y-tunnus 2360100-1 | Tietosuojaseloste | Designed and coded by Lisa & Irn-Bru

VALIKKO