Blogi

Minua kiinnostaa...

Asiakastiedote: GDPR muutokset

EU:n uusi yksityisyydensuojaa koskeva lainsäädäntö tulee voimaan 25.5.2018. Haluan auttaa asiakkaitani ymmärtämään muutokset ja toimimaan niiden mukaisesti.

Lue lisää...

7 Vuotta

Vaikea uskoa, että pistin pystyyn yrityksen jo seitsemän vuotta sitten. Aika rientää kun on hauskaa, eikä tylsää ole ehtinyt tulla. Here’s to the next seven years!

Lue lisää...
3 syytä koodata räätälöity teema.

3 syytä koodata räätälöity teema

Ei ole aina selvää miksi haluaisit täysin yksilöidyn teeman, sen sijaan että käyttäisit valmista WordPress teemaa. Tämä artikkeli esittelee kolme pääasiallista syytä, miksi sinun pitäisi tilata räätälöity teema.

Lue lisää...

Inbound-markkinointi pähkinänkuoressa

Monen yrityksen markkinointi on edelleen mainostilan ostamista sanoma- ja aikakausilehdistä sekä esitteistä, tai sitten yritys lähestyy potentiaalisia asiakkaita kohdentamattomilla puheluilla tai sähköposteilla. Nykypäivänä tämänkaltaisella markkinoinnilla ei saada rahoille täyttä vastinetta: saatu hyöty on lyhytaikaista, eikä markkinointi kasvata yrityksen liikennettä ja rahavirtoja tai paranna sen näkyvyyttä. Inbound-markkinointi on parempaa, koska sen hyödyt ovat pitkäkestoisempia: mitä enemmän

Lue lisää...

Sisältömarkkinointi käytännössä: 5+1 askelta

Tällä kertaa jatkamme suoraan edellisestä artikkelista, jossa käytiin läpi mitä sisältömarkkinointi oikeastaan tarkoittaa. Nyt on loistava aika lukea artikkeli, jos se on jäänyt lukematta tai haluat päivittää omia ajatuksiasi aiheen teoriasta. Sisältömarkkinoinnin käyttöönotto on siitä mukavaa, että siihen ei ole ehdottomia sääntöjä ja se jättää paljon tilaa luovuudelle. Vanhin esimerkki sisältömarkkinoinnista löytyy vuodelta 1895: John

Lue lisää...

Mitä sisältömarkkinointi oikeasti on?

Sisältömarkkinointi on ehdottomasti johtavin trendi markkinoinnissa ja vahva osa useimpien yritysten markkinointistrategiaa – näin ainakin väitetään. Olet varmasti törmännyt termiin siellä ja täällä, uudelleen ja uudelleen. Sisältömarkkinoinnin avaaminen käytännössä voi kuitenkin olla vaikeaa, ja sen soveltaminen oman yrityksen strategiaksi voi tuntua ylivoimaiselta tehtävältä. Mistä sisältömarkkinoinnissa sitten on kyse? Sisältömarkkinoinnin ajatus on antaa ihmisille asioita ilmaiseksi.

Lue lisää...

Mainossokeus ja käyttäjäkokemus digimarkkinoinnissa

Mitä on mainossokeus? Tunnustan, että todella vihaan mainoksia: kaikkihan niin tekevät. Amazon-jokea ympäröivästä koskemattomasta sademetsästä voi löytyä vielä täysin eristyksissä eläviä heimoja, jotka – jos heille esiteltäisiin mainonnan käsite – todennäköisesti oppisivat hyvin nopeasti vihaamaan mainoksia. Netin mainonta, mukaan lukien flash-mainokset, on ollut pitkään erottamaton osa internetin ekosysteemiä ja näkyy miltei kaikkialla, minne käyttäjä sattuu

Lue lisää...

Hakukoneoptimointiopas – osa 4

Miten toimia hakurobottien kanssa? Viime kerralla käsittelin sisällön merkitystä hakukoneoptimoinnin näkökulmasta. Tämä voi tuntua aika kuivalta ja tekniseltä puolelta hakukonemeiningissä, mutta tälläkin on tärkeä rooli sivuston kokonaisuudessa. Hakukoneiden raakatyön tekevät hakurobotit tai crawlerit, jotka automaattisesti kiertävät internetin sivustoilla keräten ja indeksoiden tietoja. Kun teet uudet sivut tai muutoksia olemassaoleville sivuille, käytännössä muutokset tulevat hakukoneiden tietoon vasta,

Lue lisää...

Yhteydenotto

moi@diginortti.fi
puh. 050 313 9531

Käyntiosoite:

Minkkitie 6
13720 Parola

© 2010-2019 Diginörtti | Y-tunnus 2360100-1 | Tietosuojaseloste | Designed and coded by Lisa & Irn-Bru

VALIKKO