Blogi

7 Vuotta

Vaikea uskoa, että pistin pystyyn yrityksen jo seitsemän vuotta sitten. Aika rientää kun on hauskaa, eikä tylsää ole ehtinyt tulla. Here’s to the next seven years! Jos haluat lukea asioista joita olen oppinut ajan myötä, tsekkaa henkilökohtainen blogi (englanniksi) täällä.

Lue lisää...

WordPress turvallisuuden perusteet

WordFence on aloittanut uuden videosarjan ”Ask WordFence”, jossa he vastaavat käyttäjien lähettämiin kysymyksiin. Sarjan ensimmäinen osa listaa 11 askelta, joilla saavuttaa vähimmäisturvallisuuden taason WordPressille.

Lue lisää...
Business in Finland

Business in Finland Course Starting in October

Business in Finland is a 10-week course in both English and Finnish that helps those interested in starting a business in Finland. It’ll be held in Hämeenlinna, Finland which is an easy train ride from both Helsinki and Tampere. The course is completely free to participants. During the course, each participant will get to grips

Lue lisää...
3 syytä koodata räätälöity teema.

3 syytä koodata räätälöity teema

Ei ole aina selvää miksi haluaisit täysin yksilöidyn teeman, sen sijaan että käyttäisit valmista WordPress teemaa. Tämä artikkeli esittelee kolme pääasiallista syytä, miksi sinun pitäisi avata lompakkosi ja tilata räätälöity teema, eikä tyytyä halvempaan teemaan. 1. Se on parempaa laatua Valmiiden teemojen joukosta löytyy todella hyviä ja todella huonoja yritelmiä. Huono teema voi olla ääriään

Lue lisää...

Inbound-markkinointi pähkinänkuoressa

Monen yrityksen markkinointi on edelleen mainostilan ostamista sanoma- ja aikakausilehdistä sekä esitteistä, tai sitten yritys lähestyy potentiaalisia asiakkaita kohdentamattomilla puheluilla tai sähköposteilla. Nykypäivänä tämänkaltaisella markkinoinnilla ei saada rahoille täyttä vastinetta: saatu hyöty on lyhytaikaista, eikä markkinointi kasvata yrityksen liikennettä ja rahavirtoja tai paranna sen näkyvyyttä. Inbound-markkinointi on parempaa, koska sen hyödyt ovat pitkäkestoisempia: mitä enemmän

Lue lisää...

Sisältömarkkinointi käytännössä: 5+1 askelta

Tällä kertaa jatkamme suoraan edellisestä artikkelista, jossa käytiin läpi mitä sisältömarkkinointi oikeastaan tarkoittaa. Nyt on loistava aika lukea artikkeli, jos se on jäänyt lukematta tai haluat päivittää omia ajatuksiasi aiheen teoriasta. Sisältömarkkinoinnin käyttöönotto on siitä mukavaa, että siihen ei ole ehdottomia sääntöjä ja se jättää paljon tilaa luovuudelle. Vanhin esimerkki sisältömarkkinoinnista löytyy vuodelta 1895: John

Lue lisää...

Mitä sisältömarkkinointi oikeasti on?

Sisältömarkkinointi on ehdottomasti johtavin trendi markkinoinnissa ja vahva osa useimpien yritysten markkinointistrategiaa – näin ainakin väitetään. Olet varmasti törmännyt termiin siellä ja täällä, uudelleen ja uudelleen. Sisältömarkkinoinnin avaaminen käytännössä voi kuitenkin olla vaikeaa, ja sen soveltaminen oman yrityksen strategiaksi voi tuntua ylivoimaiselta tehtävältä. Mistä sisältömarkkinoinnissa sitten on kyse? Sisältömarkkinoinnin ajatus on antaa ihmisille asioita ilmaiseksi.

Lue lisää...

Mainossokeus ja käyttäjäkokemus digimarkkinoinnissa

Mitä on mainossokeus? Tunnustan, että todella vihaan mainoksia: kaikkihan niin tekevät. Amazon-jokea ympäröivästä koskemattomasta sademetsästä voi löytyä vielä täysin eristyksissä eläviä heimoja, jotka – jos heille esiteltäisiin mainonnan käsite – todennäköisesti oppisivat hyvin nopeasti vihaamaan mainoksia. Netin mainonta, mukaan lukien flash-mainokset, on ollut pitkään erottamaton osa internetin ekosysteemiä ja näkyy miltei kaikkialla, minne käyttäjä sattuu

Lue lisää...